Dienstencheques


Klanten betalen met papieren of elektronische dienstencheques. Lees hier meer over bij 'alles over dienstencheques'.
Je betaalt 1 dienstencheque voor 60 punten strijken.


Puntenlijst / Prijslijst


Een gedetailleerde puntenlijst toont hoeveel je straks zal betalen. Voor elk stuk textiel rekenen we een bepaald aantal punten aan. Dit is afhankelijk van de grootte van het stuk of van de moeilijkheidsgraad om het te strijken. De prijzen voor grote stukken zoals gordijnen of zetelhoezen, bepalen we in overleg.

Download de puntenlijst hier.


Factuur en puntentegoed


Bij elk gebruik krijg je een overzichtelijk factuur met het aantal gestreken stukken en het aantal te betalen punten.
Bedraagt het factuur geen exact veelvoud van 60 punten? Dan krijg je een puntentegoed dat je volgende keer kan gebruiken. Dit tegoed is geldig in alle ateliers en strijkpunten van 't Gerief.
Voorbeeld: Je laat strijken voor 73 punten. Je betaalt 2 dienstencheques (= 120 punten). Je krijgt een tegoed van 47 punten dat we volgende keer verrekenen.


Geen bijkomende administratieve kosten


Klanten betalen geen aanmeldingskosten. De service wordt dus volledig betaald via dienstencheques.


Verzekering


Onze strijksters doen hun uiterste best om jouw strijk kwalitatief af te werken, ze behandelen jouw textiel met de grootste zorg. Toch, kan het desondanks eens een keertje fout gaan. 't Gerief is verzekerd bij schade. Indien schade voorkomt tijdens het werk van onze strijksters bekijken we samen met de klant welke stappen er nodig zijn om de schade te herstellen, te vervangen of te vergoeden. 

We verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden. Het is in elk geval belangrijk dat je de strijkcoach zo snel mogelijk en ten laatste binnen de 7 kalenderdagen op de hoogte brengt van deze schade zodat we deze correct kunnen afhandelen.

Onze algemene voorwaarden vind je hier.