Update! Omwille van de corona-crisis stellen wij de infosessies uit naar een later moment. 

 

Sodexo wijzigde recent de wijze waarop je kan aanmelden op het elektronische platform. Heel wat klanten ervaren hierbij moeilijkheden. Om je te helpen, werkten we enkele methoden uit tot stappenplan, misschien ben je hiermee al geholpen.

Lukt het je niet om aan te melden, dan nodigen wij je van harte uit tijdens één van de 3 gratis infosessies die wij organiseren voor onze klanten. Het is noodzakelijk je hiervoor vooraf aan te melden, zodat we voldoende tijd voor jou kunnen voorzien.

    Hoe kan je je aanmelden bij Sodexo?

    Het aanmelden bij Sodexo verloopt voortaan via 'digitale sleutels'. Er zijn 5 mogelijkheden. We hebben zelf de voorkeur voor 3 methoden, omdat we deze het meest eenvoudig vinden. Uiteindelijk kies je als klant zelf welke digitale sleutel voor jou het beste werkt.

    • eID en aangesloten kaartlezer (aankoop van een kaartlezer is noodzakelijk)  
    • Federaal Token
    • itsme

    Ter informatie van onze klanten testten we deze zelf uit en verwerkten we deze in volgende documenten:

    • Klik hier, en lees meer informatie over de drie bovenstaande mogelijkheden en hoe wij je hiermee eventueel kunnen helpen tijdens de infosessies.
    • Kies je voor het Federaal token, vind je hier terug hoe je het token kan aanvragen en kan aanmelden bij Sodexo.
    • Kies je voor itsme, dan vind je hier terug hoe je itsme kan installeren op je smartphone en hoe je kan aanmelden bij Sodexo via itsme.

    Wat kan je verwachten tijdens een infosessie?

    • we maken tijd voor jou: samen maken we jouw aanmelding bij Sodexo in orde
    • voor een vlotte werking: zorg dat je de nodige documentatie of materialen bij hebt. Daarom is het wel belangrijk om alvast te beslissen welke methode jou het beste lijkt. Je vindt in dit document wat je nodig hebt en hoe we jou kunnen helpen.
    • na de infosessie beschik je over alle nodige informatie en codes om in de toekomst zelf eenvoudig aan te melden bij het elektronisch platform van Sodexo

    Waar en wanneer?

    Kies zelf een tijdstip waarop je zou kunnen langskomen (we verwachten dat dit ongeveer een kwartier duurt) en locatie:

    • woensdag 25 maart: Herentals (kies een tijdstip of periode tussen 9 en 19 uur)
    • dinsdag 31 maart: Vosselaar (kies een tijdstip of periode tussen 9 en 19 uur)
    • donderdag 2 april: Oud-Turnhout (kies een tijdstip of periode tussen 9 en 19 uur)

    Hoe schrijf je in?

    Schrijf je eenvoudig in via een e-mail naar info@hetgerief.be:

    • noteer waar en hoe laat (graag zo ruim mogelijk) je naar de infosessie wenst te komen
    • noteer welke methode van aanmelden jouw voorkeur heeft
    • je krijgt van ons een bevestiging via e-mail met daarop het tijdstip

      Wat als je dringend dienstencheques wil bestellen en het aanmelden lukt niet?

      Bestellen van dienstencheques lukt nog steeds via een eenvoudige overschrijving naar Sodexo.

      • Je bestelt via een overschrijving (IBAN: BE41 0017 7246 2610).
      • Vermeld bij de gestructureerde mededeling ENKEL jouw gebruikersnummer.
      • Bestel minstens 10 cheques en zorg dat het bedrag steeds exact een veelvoud van €9 is.

      Waarom is het noodzakelijk om te kunnen aanmelden bij Sodexo?

      Aanmelden op jouw elektronisch platform is noodzakelijk, want je kan:

      • persoonlijke gegevens nakijken en verbeteren waar nodig
      • eenvoudiger dienstencheques bestellen en beheren
      • dienstencheques omruilen
      • overstappen van papieren naar elektronische dienstencheques
      • je fiscaal attest afdrukken
      • de regelgeving van de dienstencheques raadplegen

       

      Heb je vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen!

      Voortaan gebeurt het aanmelden bij Sodexo via digitale sleutels. Wij helpen je hier graag mee verder!