Eén van de pijlers van 't Gerief is 'verbinding'. Vanaf de oprichting investeerden we in momenten waarop huishoudhulpen en strijksters kunnen samen komen.
Vanaf 1 januari zijn we genoodzaakt om ook in de dienst huishoudhulp een bijkomende administratieve vergoeding te vragen, dit om onze dienstverlening op lange termijn te kunnen blijven waarborgen.
Waarderen doen we best vaak, in alle eenvoud. Een klein bedankje, een mooi complimentje. Soms mogen we er toch ook eens extra bij stil staan, zoals in de week van 20 juni.
Sodexo wijzigde recent de wijze waarop je kan aanmelden op het elektronische platform. Heel wat klanten ervaren hierbij moeilijkheden. Om je te helpen, werkten we enkele methoden uit tot stappenplan. Lukt het niet, nodigen we onze klanten van harte uit op één van de infosessies.
In de media verscheen een artikel over een 'prikklok voor huishoudhulpen'. Wij zien daar zo de dringendheid of de nood niet voor. We zetten liever in op een goed contact tussen klant en huishoudhulp en op vertrouwen.