Dienst Huishoudhulp

  • De huishoudhulp verwittigt de klant en 't Gerief direct. 
  • De klant neemt zo snel mogelijk na het gebeuren contact op met 't Gerief.
  • Maak een foto van de schade en bezorg ons het aankoopbewijs als je dit nog hebt of een herstellingsbestek.
  • Wij vullen het formulier in en doen een aangifte bij onze verzekering.
  • De klant betaalt bij schade zelf de franchise, deze bedraagt € 125.

Strijkdienst

  • Indien textiel schade of vlekken vertoont nog voordat we beginnen te strijken, bellen we met de klant. Hij beslist dan of het nog gestreken moet worden of niet. Krijgen we geen contact, dan  wordt het stuk standaard niet gestreken.
  • Maakt een medewerker schade, dan bellen we meteen de klant op om verder af te spreken. Indien mogelijk zullen we proberen de schade te herstellen. Is het niet mogelijk dan spreken we samen een vergoeding af of doen we een aangifte bij onze verzekering.
  • Heb je een klacht of wil je schade aangeven? Neem contact op met strijkcoach An Bauweraerts.