Hoe werkt dat?

  • De huishoudhulp verwittigt de klant zelf wanneer hij of zij niet kan komen poetsen.
  • Wens je vervanging, dan meld je dit bij 't Gerief. Dit doe je bij elke nieuwe afwezigheid van je huishoudhulp.
  • Wanneer we niets van jou horen, dan gaan we ervan uit dat je geen vervanging wenst.
  • De coach zoekt vervanging en belt de klant op indien er vervanging gevonden is om verdere afspraken te maken.
  • Ondanks dat we onze best doen om vervanging te organiseren, is dit helaas niet altijd mogelijk.
  • Uiteraard mag je ons steeds bellen om te informeren of er vervanging gevonden is.

En als er vervanging komt...

  • De vervanghulp kent jouw huis niet zo goed als jouw vaste hulp. Je kan de vervanghulp helpen door wat informatie te geven.
  • Waar ligt het poetsmateriaal? Met welke producten heb je graag dat er wordt gepoetst? Het is handig als al het materiaal klaar staat op een zichtbare plaats als je niet thuis bent.
  • Wat heb je graag dat de hulp voor je doet? Welke taken en welke ruimtes?
  • Wat moet er zeker niet gebeuren?
  • Waar moet de vervanghulp goed op letten?
  • Ben je niet thuis? Het communicatieboekje leg je best op een zichtbare plaats klaar. Daarin kan je noteren wat je juist verwacht.
Wil je vervanging aanvragen?