Adres

Parking Zuid
Enkel voor medewerkers van Janssen Pharmaceutica

Openingsuren

De kluizenwand is 24/7 bereikbaar om strijk of droogkuis in te plaatsen of op te halen.

Kluizenwand - wat?

  • Een beveiligd kluisjessysteem met ruimte voor kleine (25Hx40Bx60D), grote (35Hx40Bx60D) wasmanden en voor hangkledij.
  • Zowel voor de strijkdienst (met dienstencheques) als droogkuis (overschrijving).
  • 24/7 toegankelijk

Strijkdienst

Hoe werkt het?

  • Wil je strijk binnenbrengen, dan is het noodzakelijk dat je over een klantennummer van 't Gerief beschikt (staat op het etiket), over elektronische dienstencheques*(via Sodexo) én over een transportmand. Meer informatie vind je verderop.
  • In het midden van de kluizenwand vind je het scherm: volg de instructies en tik je klantennummer in. Dit nummer vind je terug op het etiket (met jouw contactgegevens) op de wasmand.
  • Plaats je strijk in het toegewezen kluisje. 't Gerief haalt je strijk op en levert deze af volgens een afhaalschema. 
  • Je ontvangt een e-mail met daarin een code waarmee je het kluisje kan openen.
  • Betalen doe je via je elektronische portefeuille van Sodexo.
  • Het is zeer belangrijk dat wanneer je strijk klaar is, deze zo snel mogelijk uit het kluisje wordt opgehaald. Ga je op vakantie of heb je niet de mogelijkheid om je strijk snel op te halen, geef ons even een seintje (strijkcoach@tgerief.be of 014 - 28 57 57). We spreken dan met je af wanneer we jouw strijk in het kluisje plaatsen.
  • Stoppen met deze dienstverlening kan eenzijdig en wanneer je maar wil: er is geen contract.

* We kunnen uitsluitend Vlaamse dienstencheques aanvaarden!

Registratie als nieuwe klant strijkdienst

  • Registreer je als klant via het webformulier.
  • Duid aan welke transportmand(en) je wenst te gebruiken of welke hoezen je wenst aan te kopen (zie verder).
  • Na je registratie brengen wij het klantendossier in orde en plaatsen wij jouw bestelling (mand/hoes) in een kluisje. Je ontvangt een e-mail van zodra dit ter beschikking is. Gebruik vervolgens de code in deze e-mail om het kluisje te openen.
  • Let op: bij het ophalen van deze mand en/of hoes, zal je via de betaalterminal de waarborg of het aankoopbedrag moeten betalen. Gelieve je bankkaart bij de hand te houden.
  • Je moet beschikken over elektronische dienstencheques. Deze koop je aan via Sodexo. Heb je al papieren cheques, kan je deze via Sodexo omruilen.

Gebruik van transportmanden en aankoop van hoezen

Gebruik van transportmanden via waarborg

  • Bij je registratie kan je een transportmand kiezen:klein (25Hx40Bx60D) of groot (35Hx40Bx60D). Ook later kan je nog extra transportmanden bestellen via het webformulier.
  • Je betaalt hiervoor een waarborg van € 15 per mand. De betaling gebeurt via de betaalterminal aan de kluizenwand op het moment waarop je de transportmand ophaalt. Zorg dus dat je jouw bankkaart bij de hand hebt.
  • Je mag deze transportmand vrij gebruiken en mee naar huis nemen (de mand moet uit de kluis gehaald worden en dus niet leeg er terug worden in gezet).
  • Wil je de transportmand later ruilen (van klein naar groot of omgekeerd): plaats de mand leeg in een locker en stuur even een e-mail naar strijkcoach@tgerief.be met de vraag om de mand te ruilen.
  • Wens je te stoppen met onze dienstverlening of heb je een transportmand niet langer nodig? Plaats deze leeg in een kluisje en stuur een e-mail naar strijkcoach@tgerief.be met daarin jouw rekeningnummer. Wij storten vervolgens de waarborg terug.

Aankoop van hoezen

  • We adviseren om een wasmandhoes aan te kopen (€ 7/stuk). Deze beschermt jouw textiel tegen stof en regen. Bovendien kan je textiel er niet uitvallen tijdens het transport.
  • Wanneer je kapstokken meegeeft, hangen wij jouw textiel op kapstok. In dat geval kan je best kledinghoezen aankopen (€ 8,5/stuk). Met één hoes kunnen we ongeveer 6-tal kledingstukken afdekken.
  • Bestellen van hoezen kan bij je registratie, maar kan ook later nog via het webformulier.

Kostprijs strijkdienst

We werken met een vaste puntenlijst. Klik hier voor meer informatie.

Droogkuis

Hoe werkt het?

  • Ben je al klant bij 't Gerief? Je kan wasgoed in de kluizenwand achterlaten met jouw klantennummer van 't Gerief (deze gebruik je ook voor je strijk).
  • Ben je nog geen klant bij 't Gerief? Registreer je eerst bij 't Gerief als klant via het webformulier
  • Je ontvangt binnen de 2 werkdagen via e-mail jouw persoonlijke klantennummer.
  • Met dit nummer kan je een kluisje openen in de kluizenwand. Volg de instructies op het scherm.
  • Te reinigen textiel stop je in een zak of leg je los in het kluisje. Voeg een briefje toe met daarop jouw naam en klantennummer. 
  • De wachttijd is meestal ongeveer een week.

Kostprijs droogkuis

  • Bij het afhalen van je droogkuis vind je de betaalbon bij het pakket. Betalen gebeurt via overschrijving, gelieve de instructies op de bon te volgen.
  • De prijslijst vind je hier.

Communicatie

De strijkdienst wordt gecoördineerd en opgevolgd door An Bauweraerts en Nadine Robben. Heb je vragen, suggesties, opmerkingen over onze dienstverlening? Aarzel zeker niet om met ons contact op te nemen via strijkcoach@tgerief.be of via 014 - 28 57 57. Wij helpen je graag verder!

Ervaar je technische problemen bij de kluizenwand? Dan kan je best rechtstreeks Cubee bellen op het nummer 02 - 320 23 90. Dit nummer vind je ook terug op de kluizenwand.

Tip: heb je een bijzondere wens? Of is er een delicaat kledingstuk dat je graag wil melden? Je mag dit eenvoudig noteren op een blaadje papier en bij in je wasmand leggen. Onze strijksters houden hier graag rekening mee.

     

     

     

    Afhaalschema

    Strijk

    Strijk binnengebracht... Kan je terug ophalen vanaf
    Maandag VOOR 10 uur Donderdag na 12 uur
    Donderdag VOOR 10 uur Maandag na 12 uur

     

    Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw strijk kan komen afhalen in de kluizenwand.
     

    Droogkuis

    Droogkuis is ongeveer na een week klaar. Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw pakket kan komen afhalen in de kluizenwand.