Elektronische dienstencheques

Werk je gemakkelijk met een computer, tablet of smartphone? Dan zijn de elektronische dienstencheques de meest gemakkelijke keuze. Je beheert je dienstencheques  aan de hand van een elektronische portefeuille. Er is zelfs een gratis app die je kan helpen de cheques nog eenvoudiger te beheren.

  • Voor elke prestatie (= poets- of strijkbeurt) krijg je van Sodexo een e-mail. Je krijgt 4-5 dagen de tijd om deze prestatie te controleren, te bevestigen en eventueel te betwisten. Daarna wordt de prestatie automatisch door het systeem van Sodexo bevestigd en gaan de cheques van je saldo af.
  • Super makkelijk! Sodexo heeft een gratis App 'dienstencheques by sodexo', te vinden in de playstore of I-store van je tablet of smartphone. Je kan zeer eenvoudig prestaties opvolgen, bevestigen of betwisten.
  • Ook elektronische dienstencheques hebben een beperkte geldigheidsduur: ze vervallen na 12 maanden. Je moet ze bevestigen voordat ze vervallen of ze zijn niets meer waard. Zolang ze niet vervallen zijn, kan je ze wel laten verlengen. Neem contact met ons op als je hier vragen rond hebt.
  • Wil je dienstencheques aanvragen? Klik dan hier voor meer informatie en tips rond dienstencheques.

Papieren dienstencheques

Na je inschrijving en bestelling ontvang je een envelopje met de betaalde hoeveelheid dienstencheques.

  • Zorg ervoor dat je de dienstencheque correct invult en ondertekent in de voorziene ruimte. Gebruik steeds een blauwe of zwarte pen.
  • Heb je hulp in het huishouden: geef de cheques af als je huishoudhulp komt poetsen of leg ze klaar op de afgesproken plek. 
  • Je kan er ook onze strijkdienst mee betalen:
    • Geef het correct aantal cheques af bij het ophalen van je strijkgoed. Zorg dat deze vooraf ondertekend zijn (je ontvangt een gratis smsje waarin wordt vermeld hoeveel dienstencheques je moet betalen).
    • OPGELET: we aanvaarden GEEN papieren cheques binnen onze strijkophaaldienst (= strijkpunten te Geel, Laakdal, Olen-Centrum, Westerlo en de deelnemende bedrijven)